Pages

19 Ağustos 2010 Perşembe

Aylin'den süzgeçsiz cümleler...

Komik değil mi? Belki de saçma... Ama bence cuk oturdu bu başlık bana. Gereksiz bir dobralığa sahip olan bendeniz, şu zamana kadar etrafımdaki insanlar tarafından hep "aman sakın söyleme, gözünü seveyim bunları konuşma, ya ne gerek var şimdi bunları tartışmaya, her düşündüğünü söylersen ohooo" gibi bilimum cümlelerle susturuldum. Ama yeter! Söz milletin!! :)

Bende düşündüm ve bir blog sayfam olursa, kimmmsecikler bana karışamaz ve en azından kendi sayfamda istediğim herşeyi yazıp, söyleyebilirim dedim. İyi de ettim... Mutluyum, gururluyum... Konuşamadığım ve susturulduğum zaman içimde şişiyor bazı şeyler, malum  bu cümleleri bir yerlere dökmek lazım :)

İçim şimdiden huzurla doldu... Süzgeçleri kaldıralım aradan... Hoşgeldimmm :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder